تزریق بوتاکس در تهران

تزریق بوتاکس در تهران : بوتاکس زمانی که برای اولین بار بیش از یک دهه پیش معرفی شد، تحولی عظیم را در توانمند ساختن جراحان پلاستیک برای تحت تاثیر قرار دادن آثار پیری ایجاد نمود. از آن زمان به بعد بوتاکس به عنوان نامی آشنا برای همگان، جایگاه تثبیت شده ای را برای خودکسب کرده و تاثیرات چشمگیری را در کنار ایمنی قابل ملاحظه خود برای همگان به ارمغان آورده است.

در واقع بوتاکس یک درمان بی خطر، موثر و گزینه ای هوشمندانه برای بیمارانی است که به طور موقتی، به دنبال معکوس کردن یا به تعویق انداختن علائم پیری از قبیل خطوط ریز، چین و چروک ها، خطوط شکن عمیق و مشکلات دیگر می باشد. این روش درمان یک روش کم خطر و گزینه درمان غیر جراحی را در اختیار بیماران قرار می دهد. اگر شما گزینه درمان بوتاکس را انتخاب کرده اید و می خواهید اطلاعات بیشتری درباره آن کسب کنید، از خواندن مطالب زیر و آگاهی از مزایای بی شمار این درمان، تحت تاثیر قرار خواهید گرفت.

بوتاکس، روش درمان غیر جراحی و کاملاً موثر

یکی از بزرگترین ویژگی های تزریق بوتاکس، غیر جراحی بودن آن است. برای بیمارانی که تمایلی به رفتن به زیر تیغ جراحی ندارند، بوتاکس بهترین گزینه جایگزین می باشد.

این روش درمان که تحت تائید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است، درمان های ضد پیری خاصی را در زمان تزریق شدن به روشی کنترل شده بر جای می گذارد.

با چین و چروک ها خداحافظی کنید!

وقتی حرکت دائمی ماهیچه ها متوقف شود، خطوط و چین و چروک های پوست صاف خواهند شد. بوتاکس با متوقف کردن حرکت ماهیچه ها در ناحیه درمان به کاهش یافتن علائم پیری موجود کمک کرده و از شکل گیری خطوط و چین و چروک های جدید نیز جلوگیری می کند. ترکیب معیارهای بازدارنده در طول دوره  بهبود پوست، یکی از ویژگی های منحصر بفرد تزریق بوتاکس به شمار می آید.

درمان غیر جراحی و سریع افتادگی ابرو

یکی از دشوارترین مشکلات در فرایند پیری، خطوط پیشانی و ابرو می باشد که خطوطی عمیق بوده و می تواند ماهیچه ها را خسته کرده و باعث افتادگی پوست شود. جراحی لیفت ابرو یک گزینه درمان برای این مشکل است، ولی تزریق بوتاکس می تواند بدون جراحی، جایگزین خوبی برای این درمان باشد. با تزریق بوتاکس در ماهیچه های ابرو، می توان آن ها را بالا کشیده و در موقعیتی طبیعی تر قرار داده و افتادگی پوست را تسکین داد.

یک گزینه درمان کم خطر

جراحی ها اغلب با خطر عوارض جانبی همراه می باشند. درحالی که بوتاکس، به عنوان یکی از بی خطرترین درمان ها رتبه بندی شده است. برخی عوارض جانبی از قبیل سردرد، کبودی ملایم یا درد در ناحیه تزریق تجربه می شود که البته امری طبیعی می باشد. همه این علائم به خودی خود، بدون هیچگونه آسیب دراز مدتی نهایتاً فروکش می کنند.

سفارشی کردن درمان ها بر حسب نیاز افراد

برخی نواحی دارای چین و چروک های عمیق تر به تزریق بیشتر یا مقادیر بیشتر بوتاکس نیاز دارند. خطوط ریزتر به مقدار کمتری از این ماده نیاز دارند. با سفارشی کردن درمان به این روش، متخصص می تواند نتیجه نهایی طبیعی را به بیمار ارائه دهد.

چه کسانی داوطلب ایده آل تزریق بوتاکس هستند؟

داوطلبین ایده ال برای تزریق بوتاکس، افراد بین 18 تا 65 سال، با سلامت عمومی خوب، و نداشتن سابقه مشکلات عصبی ماهیچه ای هستند. این داوطلبین به کاهش یا از بین بردن علائم پیری ملایم تا متوسط در نواحی از صورت با تزریق بوتاکس نیاز دارند.

در صورتی که فردی به دنبال روش غیر جراحی درمان باشد، می تواند با تزریق بوتاکس، سطح رضایت بالایی را به دست آورد. بیمارن به منظور دستیابی به نتایج ماندگارتر، می توانند درمان را مجدداً در آینده تکرار کنند.

چه نواحی توسط بوتاکس قابل درمان می باشد؟

تزریق بوتاکس یک تکنیک تائید شده از سوی سازمان غذا و دارو برای درمان خطوط و چین و چروک های پیشانی، خطوط پنجه کلاغی کنار چشم ها، خطوط عمودی بین دو ابرو ، چین و چروک های زیر چشم، خطوط کنار تیغه بینی می باشد.

در زمان انتخاب تزریق بوتاکس به عنوان گزینه انتخابی خود برای بازیابی جوانی و خلاص شدن از شر چین و چروک ها و علائم پیری، یافتن یک کلینیک خوب از اهمیت بالایی برخوردار است. شما قبل از تزریق بوتاکس باید جلسه ملاقاتی با پزشک خود داشته باشید. پرسنل فعال در کلینک زیبایی فرشته ، هماهنگی های لازم را برای برگزاری این جلسه انجام خواهند داد.

تزریق بوتاکس در تهران یا هر شهر دیگری باید توسط متخصصین با تجربه و ماهر انجام شود. این روندی است که به دقت بالایی نیاز دارد بنابراین انتخاب یک کلینیک خوب که در زمینه ارائه خدمات درمانی و زیبایی صاحب سال ها تجربه است، یکی از فاکتورهای مهم برای تضمین رضایتمندی از نتیجه درمان و بی خطر بودن آن محسوب می شود.